رویدادها آرشیو خبر ها
رمزی و رابیو با مائوریتسیو ساری همسایه شدند!

رمزی و رابیو با مائوریتسیو ساری همسایه شدند!

 

محل سكونت سرمربی یوونتوس در حالی تنها چند متر با اقامتگاه‌های ستاره ولزی و فرانسوی بیانكونری فاصله دارد كه ممكن است در ادامه با ورود برخی دیگر از تازه‌واردان یووه از جمله: ماتیاس ده‌لیخت بر تعداد همسایگانش نيز افزوده شود.

 

همزمان با راه‌اندازی فاز نخست هتل 4 ستاره J Hotel در منطقه موسوم به J Village، سه تازه‌وارد باشگاه یوونتوس به عنوان نخستین مهمانان، فعالیت رسمی این هتل را كلید زندند.

 

 

نام مائوریتسیو ساری از همان روز نخست ورودش به تورین به عنوان اولین مهمان رسمی J Hotel ثبت شد. او در ادامه با پیوستن دستیارانش به او، روزانه فاصله هتل تا Continassa را با پیاده‌روی و یا گهگاه به وسیله خودروهای جیپ باشگاه طی می‌كند. آدرین رابیو و آرون رمزی بازیكنان جدید‌الورود یوونتوس نیز پس از ساری، مهمانان بعدی J Hotel هستند.

 

هتل یووه به عنوان نخستین مركز ارائه‌كننده تسهیلات اقامتی و رفاهی در ایتالیا، این امكان را به تمامی اعضای غیر بومی و جدید این باشگاه می‌دهد تا در صورت عدم تمایل به اجاره یاخرید منزل در تورین، به صورت موقت و یا دائم در آن اقامت كنند. باشگاه یوونتوس درصدد است تا با راه‌اندازی فازهای بعدی این هتل، شرایط را برای استفاده و اقامتِ تمام تیم‌های مهمان در تورین فراهم سازد.

 

J Hotel در مساحتی به وسعت بیش از 11 هزار متر مربع، با معماری كه به شكل J طراحی شده، با 138 اتاق به بهره‌برداری رسیده است. (تعداد اتاق‌ها در فازهای بعدی به 155 واحد خواهند رسید.) این هتل با امكانات مجهزی از جمله اتاق‌هاي مدرن، سالن كنفرانس، كافه، رستوران، منطقه ویژه سلامت با امكانات فوق‌پیشرفته ورزشی، پارك، تجهیزات اینترنتی، مدرسه بین‌المللی فوتبال برای گروه سنی كودك و نوجوان و... از این به بعد در اختیار باشگاه یوونتوس خواهد بود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: